Virus (massa text!)

Åh, min dumma dumma dumma dumma dator!

Mitt virusskydd har ju då tydligen gått ut... och datorn var inte lite snabb med att fixa i sig en massa virus.. Eller det är i alla fall vad jag gissar att det är.
I natt när jag skulle stänga av datorn så ville den göra en uppdatering med. Ni vet en sån som görs och sen stängs datorn av. Men då hakade datorn upp sig och fastnade på nåt sätt. Så jag fick stänga av manuellt.

Idag när jag skulle starta den så fastnade den igen på samma ställe som i natt. Så den ville liksom inte starta upp sig. :/ Vad är det som är fel????

Nu ringde jag min bror, som tack och lov, kunde hjälpa mig. Men han sa att han trodde det enda att göra var att starta om allt igen! För typ 7:de gången! Suck.... Finns det inget annat alternativ?

Nu kom jag in i datorn för att jag gick in i nåt grejs och sa att jag skulle göra en återställning av nåt annat grejs.. men sen när jag var inne i datorn så sket jag i det. Men nu har datorn gjort en annan uppdatering och ett pop-up fönster kommer upp stup i kvarten som säger den vill starta om sig... så när jag skrivit klart här så får jag väl göra det... och så får jag väl ev göra den där återställningen då.

Jag gör dessutom en sån online-scanning och nu visade den att den hittat 14 infekterade filer... kul.

Men jag måste fixa ett virusskydd!!!!! Kostar skjortan.

Men, det jag ville säga egentligen var: HUR FASEN SKA JAG KLARA MIG UTAN DATOR, om den inte vill börja funka igen???? det är ett mysterium som heter duga.

Jaja, vi får väl se när jag uppdaterar härnäst! *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0