Ångest!

usch, jag vill inte åka! Jag vill inte, vill inte, vill inte! :(

Det är "bara" en vecka plus två dagar men det kommer vara en evighet när jag väl är där! Ingen dator där heller eftersom den får stå kvar hemma hos mamma. Så det kommer inte bli speciellt mycket bloggande. Eventuellt lite från mobilen. (eller mycket beroende på tid)

Ska packa allt.

Måste försöka beräkna hur stor plats allt tar, ifall det räcker med en kombi + släp eller om det behövs det dubbla. Hade ju två bilar + två släp när jag flyttade ner, men nu ska jag inte ha med mig soffan, fåtöljerna, köksbordet eller köksstolarna så då får jag massa extraplats. Jag får helt enkelt se sen när jag packat allt.

Och jag fasar verkligen för hur det kommer vara att träffa alla. Jag är så rädd att de ska vara arga på mig och/eller elaka mot mig. (kanske omedvetet) Är nervös.
Vet redan att vi kommer bråka, jag och O.. om allt och ingenting. Jag ska försöka att inte ta åt mig och inte ta det personligt men det kommer bli tufft.
Jag vet en som bodde med sitt ex i typ tre månader eller va det va.... jag förstår verkligen inte hur hon kunde klara av det!? Jag mår pyton redan nu!

Ursäkta mitt enformiga tjatiga inlägg. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar tills du kommer tillbaks till Närke igen.

Hör av dig i veckan om du behöver hjälp med något.



KRAM moster o kompani

2009-03-22 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0