Då var det väl klart då...

Vi har pratat igen idag.

Och nu har vi bestämt det... att vi inte ska försöka mer. Så nu är jag då officiellt singel. Hur konstigt känns inte det att säga då?

Är nog lika bra.. faktiskt. Det har ju inte varit bra alltid. Lite för mycket negativt jämfört med positivt.

Så nu.. ja vad händer nu? Jag har ju fortfarande kvar mitt jobb som sagt.. och har kvar det tills den sista mars.. dvs tisdag om två veckor idag. Jag kan inte vara hemma utan lön som jag är nu resten av tiden.
Ska prata med min chef imorgon så får vi se hur vi ska göra. Det är verkligen skitjobbigt alltihopa. Eftersom jag inte känner någon annan i Göteborg så blir jag ju tvingad till att bo hos O då med. Kommer kännas skitkonstigt. Men det är ju "bara", vad blir det nu?,  en och en halv vecka. En helg. Då ska väl säkert O ut som vanligt... kul att sitta hemma hos honom då och veta att han kanske är ute och raggar en massa och så då. Det är ju såklart bara spekulation från min del, men ja, ni fattar.

Önskar jag kunde spola fram tiden nu.
Måste få tag på ett jobb snarast möjligt så jag kan få tag på en egen lägenhet. Nu får jag bo hos mamma och pappa tills vidare.. ja, det var ungefär vad jag hade att skriva just nu.
Får se vad chefen säger imorn nu bara. Kanske borde lägga mig så man kan prata som folk och i lagom tid.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan du inte komma hem till mig då:)

2009-03-18 @ 17:28:29
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Fia: Jo det skulle ju kanske vara ett alternativ. :) Om du inte har annat för dig såklart..

2009-03-18 @ 19:05:36
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Fia: Jo det skulle ju kanske vara ett alternativ. :) Om du inte har annat för dig såklart..

2009-03-21 @ 17:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0