Förvirrad.

Jag har hört talas om att våren brukar föra med sig vårkänslor.. och med vårkänslor menar jag inte det jag skrev om i inlägget innan det förra inlägget.. och inlägget innan det. Utan annat.. Ni kanske fattar vad jag menar...

Jag är så sjukt förvirrad... jag vet inte vad jag vill just nu och allt känns jättejobbigt faktiskt. Har gråtit en hel flod, nästan, så jag har så ont i ögonen att jag har svårt att hålla dom öppna.

Allt skulle vara bra om......
1.
2.
3.
4.
5.

Det är bara bråk och tjaffs och blä. Känner mig oerhört nertryckt och vågar just nu knappt uttrycka mig för då startar jag bara ett nytt bråk. "Men Gud!"
Vågar inte ens andas djupt för då kan man tro att jag suckar fast jag bara försöker få luft.

Suck.. och ursäkta för mitt tråkiga inlägg... och det är kanske lite väl privat, jag vet inte.. jag vet ingenting just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla vän, gör något åt det då?!

2009-03-14 @ 00:01:38
Postat av: Mum

En pling till mig, kanske? eller kanske en liten tågresa till Hallsberg? ...och få lite perspektiv...KRAM

2009-03-14 @ 00:22:25
Postat av: Mum

Ditt inlägg är INTE tråkigt! Det är meningen att man ska skriva det man känner. Kram igen

2009-03-14 @ 00:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0