Hej på er! Jo, jag lever faktiskt

0-43cc6fcdc7fd76a982cb54297ade7231.png

Hej på er! Jo, jag lever faktiskt än! Men kan ju inte blogga så ofta som ni kanske vet. Bara från mobilen och det kostar ju en del.

Hade ju för längesen bokat in en massagetid tills idag.

Och gud så skönt det var! Hon trycker lite på ryggen så somnar man nästan. Hon har "andlig kontakt" och idag fick hon ett budskap hon ville förmedla till mig. Att det kommer dyka upp möjligheter som jag lätt missar om jag inte ser mig omkring ordentligt. Och lite mer saker som jag inte tar upp nu.

Packat har jag gjort för fullt men har fortfarande rätt mycket kvar. Tar det aldrig slut??

När jag kommer till Hallsberg så ska jag berätta en sak, en kul sak! :) nä, undrar vad detta kostar mig!? Vågar inte skriva mer. Vi hörs! Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Guud va nyfiken jag blev nu :O)



LÄÄÄNGTAR tills du kommer til Närke igen :O)



KRAAAAAAAAM

2009-03-26 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0