Hejdå Göteborg! Hm, idag var sista dagen

0-15ebf01481300849304179d6bde2f52c.png

Hejdå Göteborg! Hm, idag var sista dagen på jobbet. Det var otroligt jobbigt att säga hejdå till alla. Jag började böla redan igår faktiskt. Kunde inte hejda mig. Min högsta chef kom och tröstade mig och sa: du vet att du jättegärna får stanna kvar här, va? Kan du inte bo på ett vandrarhem så länge?

Åh, jobbigt, det är det!

Fick den chokladasken som visas på bilden av några på jobbet. Visst är den gullig?! Och ett presentkort på inter flora. De förstod att jag hade mycket att bära så de köpte inget. Så himla gulligt av dom! Hade de inte alls behövt men blev jätteglad. :)

Jag ska lyssna på lite musik nu. Är snart hemma i Hallsberg nu. Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0