I'm back! ;)

Trött som  f a n  är jag utan att överdriva det minsta. Ska skriva lite kort nu och sen ska jag lägga mig, kommer somna på fem röda! Får se om jag ens orkar spela mobilspel. (!) Då är man trött!

Imorn är då min första dag som arbetslös. Eller, arbetssökande.. eller finns det något finare ord? Just arbetslös är ju inte direkt attraktivt av sig.. haha
Men imorn ska jag ia alla fall åka in till Örebro och träffa Michelle. :) Ska bli väldigt trevligt tycker jag! Och så ska vi gå en liten promenad till ett ställe i Örebro där jag ska göra en jättekul grej och eventuellt (98% säkert) göra en annan jääääättekul grej. Kan bara tacka min farmor för att jag får möjligheten, är verkligen otroligt tacksam!
Vad det är skvallrar jag om imorgon. :)

Nej på riktigt så orkar inte mina ögon mer. Ser suddigt och vill bara gnugga dom. Jag kanske kan blunda och skriva.... slipper anstränga ögonen då.

Okej, bara för att testa så kommer jag nu skriva några meningar utan att kolla på skärmen.

Ehm, haf npste tukk arbetsförmedlingen inm koer, Kaske ska ta mig di omoegon. Får se vad jag hinner. Fast bitde nog
prioritera det först. Då ja, det blir nog så. Abetsgörmedlingen alra först.

Men! Jag är riktigt stolt över mig själv! En stor förbättring sedan jag första gången satt vid en dator i typ trean eller nåt. Då tog det mig säkert tre-fyra minuter att bara skriva hela mitt namn.

Jaja, nog med intressant fakta. ;P Sängen var det ja.. Natti på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du är imellan arbeten.. ;)

Ses sen!

2009-04-01 @ 08:16:59
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0