Mañana idag!

Det är sant.
Den som kan lite spanska vet att mañana betyder imorgon... så rubriken är lite kul faktiskt. Imorgon idag. :)

Men det är faktiskt en restaurang som heter så inne i stan. De serverar tapas, riktigt mumsigt! Massa smått och gott!
Det bestämdes för längesen att vi skulle ha en after work... och jag sa för längesen att jag skulle med. Nu är jag ju sjukskriven tills på onsdag.. så egentligen vet jag inte hur poppis det är att jag går ut då. Men, jag ska bara äta och sen gå hem. Följer inte med någon annanstans efteråt om de tänker promenera vidare.
För, som mamma sa,  att äta ska man ju göra ändå.
Och så tänker jag att det måste väl vara nyttigt att få sig en liten promenad.. som det blir och få träffa lite folk.

Ja, ska väl inte ha dåligt samvete.. i guess... men men.

Ska faktiskt ta och göra mig i ordning.. ska snart åka med bussen ju! Vi hörs och ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0