Moonday

Hej på er! Allt bra? 
Jag är trött idag, slut i hela kroppen. Sov väldigt dåligt i natt faktiskt.. låg och vände och vred på mig. Vaknade titt som tätt och halvsov bara mellan gångerna. Har ont i ryggen. Jag kan inte ligga som jag vill riktigt för då gör det lite ont i magen. Men men.. wth. :)

Denna dag blir nog inte så speciell om jag får gissa. Samma som alltid. O jobbar kväll så han åkte till jobbet för bara en liten stund sen.. kanske får han sluta tidigare.. eftersom det aldrig är mycket att göra för dom på måndagar. Skulle vara trevligt om han kom hem faktiskt.. lite ensamt här hemma.

När vi flyttade in hit så köpte jag en byrå att ha i hallen, jättefin! (Se bild) Men katterna (Figaro) har klättrat på den och river på den för att få upp lådorna. (Där han av någon konstig anledning älskar att ligga och vila. Lådorna åker ju igen av sig självt så där i ligger han ibland.. och vi letar och letar!) Iaf, tänkte att jag skulle måla i alla rivor så det inte syns lika mycket. Påbörjade detta för ett tag sen.. men nu tror jag att jag ska hinna klart.


kram på er! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0