Nattskrivning

Jag kan inte sova.. tror jag inte i alla fall. För jag har inte försökt än..men ja, jag är inget trött just nu i alla fall.

I alla fall.. (mitt favoritord) Jag har skrivit lite dåligt i helgen.. har inte skrivit alls i helgen till och med. Jag och O har haft en nästintill datafri helg och det har varit helt underbart! Haha... det är inte ofta vi båda sliter oss från datorn så länge, tyvärr.
Igår (förrgår eftersom kl är över 00) så var O lite bakis så vi tog det lugnt framför tv:n, kollade lite film. O hade träning. På kvällen lagade vi tacos och hade det mysigt framför Melodifestivalen. Gick en liten promenad ner till affären och köpte lite grejer... Ja, en lugn dag.
Idag (igår) hade O match.
Vi har kollat på hela serien av Hipp Hipp. Hysteriskt kul! Och så har vi spelat Monopol. :) Jag vann som alltid i det..haha, så kul! O är extremt dålig förlorare också och det är väldigt svårt att inte skratta lite åt det. "åmeh, det är inte kul mer! Jag får ju sälja alltihopa!" :) ♥

O har lagt sig för längesen. Jag kan inte sova som sagt. Men tror ändå jag ska ge det ett försök nu. Natti på er! ♥

Kommentarer
Postat av: jennie

natti(L)

2009-03-09 @ 07:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0