Nervöst.

Nu är klockan lite över åtta. Jag skulle börjat jobba nu. Jag är nervös för vad dom säger på jobbet om att jag är borta nu igen...
Sjukanmält mig har jag redan gjort via telefonsvararen.

Om ca en timma ska de ringa från VC här i närheten så ska jag tala om allt som hänt... Jag är nervös för att de inte ska tro mig och säga att de sjukskriver mig idag.. men att jag allt måste ta mig till jobbet imorn. Då bryter jag ner mig. Då går jag isär.

När jag sen varit hos doktorn så måste jag ringa min chef och tala om hela situationen även för henne. (Ingen sekretess här inte!) Jag är nervös för vad hon ska säga till mig...

Jag är nervös för det jag ännu inte vet ska hända mellan oss. Det jag vet är att jag snart bryter ihop.

W h y   s o   d a m n   c o m p l i c a t e d ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0