Nobelmiddagen 2005

Jag har lite tråkigt. Oscar ligger och sover sen flera timmar tillbaka, jag själv kan inte lägga mig och sova än.
Sitter och kollar igenom massa kort.
Minns tillbaka.

Fy vad stessigt det var där! Jag var helt slut när det äntligen var över. Haha.. Vi började snortidigt och slutade bajssent. (ursäkta mitt barnsliga språk :P men vi gjorde faktiskt det) Så här skrev jag om nobel på lunar i min dagbok där:

"Nej men.. "vad fin du är i din mössa..." kul kul.
Fick göra en del intressanta saker.. vi behöver inte gå in så mycket i detalj om vad. :)
Och sen var jag med i tv också.. nog för att det inte var speciellt länge men jag va med ändå, haha.. svt åkte runt i rullstol i köket för att få de bästa vinklarna.. det såg kul ut faktiskt..
sen när det var klart firade vi med skumpa... jag råkade svepa mitt.. haha.. och Patrik somnade.. det var nog det roligaste på hela dan, ojojoj. halva köket, nästan, tog kort på den deckade. Sen blev det en jättesnabb promenad bort till en restaurang där dom hade bokat bord.. vi blev bjudna på mat och öl. höll på att somna vid bordet, shit vad trött jag var! Nu är det iaf över och allt känns bra ändå.. :) är glad att ha det gjort."

Jätteglad att ha det gjort! Men det var verkligen skitgöra. Fick inte några pengar för det heller, det fick räcka med "äran".
Jag fick "äran" att sortera dillen, ta bort de kvistar som var för stora. Jag fick "äran" att lägga på rosenblad på desserten och jag fick "äran" att sortera bort de för stora bitarna till salladen till förrätten. Samt lägga gelatinet i blöt och se till att det var tillräckligt mycket av just gelatin. Lite mer fick jag faktiskt göra.. men tror det räcker med den information ni fått nu. Tror inte direkt ni skuttar av intresseglädje*.

Nepp, ska kolla vidare på gamla bilder. :) Kanske kommer det upp nån mer bild i kväll. Vi får se.. känner mig lite bloggig** idag.

(* nytt ord till ordlistan kanske?)
(** kanske även detta ord borde läggas till i ordlistan?)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ja skvallra på du bara Sandra ;(

2009-03-05 @ 11:14:57
Postat av: Tess

hej hej har lagt upp en artikel från aftonbladet om flickan som läkarna gjort tabbe efter tabbe på så hon tyvärr dog av det.. läs om du vill stackars liten...



annars ha en toppen dag



kram

2009-03-05 @ 11:20:21
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Patrik: haha, ;P men det var nog tur att du gjorde det för det gav mig lite extra krafter att orka med resten av natten. Och så var det grymt kul. :D

2009-03-05 @ 12:21:05
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0