Obesvarade frågor.

Jag lånar ett uttryck av mamma nu... Jag måste få lite perspektiv på saker och ting.. Jag är helt förvirrad just nu. Inget är bra mellan oss nu och jag vet inte hur det kommer bli i framtiden. Faktum är ju att det varit dåligt en längre tid... men.. ja...

Hur mycket jag än vill att det ska funka så måste jag själv inse att jag inte kan ge hur många chanser som helst och att jag måste tänka på mig själv i första hand i detta ögonblick.

Det är jättejobbigt och jag har så ont i magen.. Det är för många obesvarade frågor just nu, utan tvekan.
Jag måste sjukanmäla mig från jobbet och ha intyg. Jag var ju nyss sjukskriven i två veckor för operationen.. och nu måste jag sjukskrivas igen. Det blir osäkert på jobbet för jag vet inte om jag får vara kvar då... Om allt nu mot all förmodan skulle bli "bra" igen.
Just nu är det så att antingen stannar jag kvar där och  b r y t e r   i  h o p   t o t a l t   eller så åker jag hit, där jag är nu och får tänka lite. Jag har ingen annan än O att bo hos där nere och det funkar ju inte just nu, uppenbarligen.

Ja, det var en liten uppdatering om vad som hänt i alla fall... Vi ligger på is. Jag måste göra det här för mig själv.
Jag har lagat lasagne så nu ska vi ta och äta lite.. jag och mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0