Ringt chefen

God förmiddag på er!

Jag vaknade för några timmar sen och sitter vid min nyomformaterade dator hemma hos mamma och gör ingenting. Ringde min chef idag som vi kom överens om i måndags. Hon lät väldigt förstående via telefon och jag hoppas att hon är lika förstående utan telefonen med.
Hur som helst så kom vi överens om... eller jag sa att jag tänkte komma på måndag och hon tyckte det gick bra. Så på söndag får jag ta mig till Gbg då. :/ Vill ju trots allt avsluta jobbet på ett bra sätt. En vecka och två dagar blir det.

Packa packa packa dådå. Har då i alla fall någonting att sysselsätta mig med. Tur att jag har kvar alla kartonger!

Nej usch, det är jobbigt. Det är så jävla jobbigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0