en latmasks bekännelser

att vara hemma och bara göra ingenting kan ju vara skönt lite då och då... men nu har jag varit hemma i...en vecka imorn och jag klättrar snart på väggarna. (i sinnet)
Inte för att jag använder denna, vad ska man kalla det?, överskottsenergi till att göra någon större nytta.. nej, jag latar mig mest.
Jag har inte ens plockat i ordning i garderoben än. (!) Jag som skulle göra det samma dag som mamma åkte, eller dagen efter. Men kläderna ligger fortfarande på golvet framför garderoben och kläderna vi tvättade ligger fortfarande vikta på hallbyrån. Jag har bara ingen ork eller lust att göra det!
Jag har ändå gjort lite annat... som att diska varje dag och så.. Det går så smidigt med våran nya diskborste. (Se bild) :)
O k e  j ,   j a g   v e t   i n t e   e n s   v a r f ö r   j a g   r e d o v i s a r   v a d    j a g   g j o r t   o c h    i n t e   g j o r t   h ä r   p å   b l o g g e n .
Att jag är sjukskriven denna period är ju för att jag ska låta min mage läka. Men jag kan ändå inte sluta tänka att jag måste ta det här tillfället i akt och göra alla saker jag aldrig gör annars. Som jag inte hinner eller orkar.
Jaja,  i m o r n   f å r   j a g   v ä l   l ä t t a   m i t t   s a m v e t e   o c h   i   a l l a   f a l l   f i x  a   g a r d e r o b e n ... Jag kan ju faktiskt hoppa att se "the Ellen Show", det är ju trots allt inte särskilt viktigt. hehe..

Nej, jag får skämmas.

Förresten, anledningen till att mina kläder ligger på golvet framför garderoben och inte i garderoben är för att jag i sista minuten rotade ur kläder som jag inte kan ha och som jag inte använder som mamma fick. Det blev en hel del.. men tänkte sortera ut lite mer.
Nej, hörrni, jag ska avsluta detta inlägg nu som jag känner spårar ut en aning. :P Haha, vi hörs

Kommentarer
Postat av: Mum

...och glöm inte bort toa-skåpet som jag inte hann med!!! :) Tänk dig framåt hela tiden när du ska göra något vad kul och härligt det känns när det är fint! Då får man extra energi//kram

2009-03-04 @ 10:47:44
Postat av: Sandra

svar till mamma: nej.. just det!

Nu har jag faktiskt städat i ALLA garderoberna i sovrummet. Inklusive Oscars (!) plus att jag dammsugit alla golv och vardagsrumsmattan. Så idag gör jag inget mer. Mina fingrar värker! :P Imorn får det bli.

2009-03-04 @ 17:51:25
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0