Tisdag

Illa när jag måste tänka efter på vilken dag det är. Men visst är det tisdag idag? Jo det är det...

Det är så tyst här hemma. O åkte till jobbet för en liten stund sen och båda katterna ligger och sover. Jag har precis duschat och tänkte faktiskt göra mig i ordning för att gå ut en sväng.
Funderar på om jag ska ta mig med katterna ut.. för det var superlängesen jag hade med Figaro ut.. och Byron har jag aldrig haft ute. Jag vet ju iofs inte ens om jag får på han ett koppel.. men jag ska nog göra ett försök idag. Annars får jag nog gå ut själv... men det kan ju vara trevligt det med.. inte alls egentligen men det är sjukt tråkigt att bara vara hemma. Tänke först att jag skulle tvätta idag men det var redan uppbokat, även imorn.

På torsdag börjar jag ju jobba igen. Ska faktiskt bli skönt att få komma igång med vardagen igen. Och skönt att mina första dagar på jobbet bara blir två.. eftersom det snart är helg igen. :) Nej gott folk, nu ska jag ta mig lite frukost. Om man nu kan kalla det det. Fullkornsskorpor, philadelphia och chaithé. MmmmMmmm! Vi hörs & ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0