tjabba tjena hallå och hej!

01bd082b555242329f4b359323921f95.png

tjabba tjena hallå och hej!

Allt bra med er? Här är det fundersamt. Det känns lite konstigt att bo här när vi inte ens är tillsammans... Men det är ju bara för ett litet tag. Jag jobbade ju idag. Var så fruktansvärt trött när jag kom till jobbet och gissa vad jag får höra då? Jo, jag jobbar kväll! Bara att görat. Jag var i alla fall efterlängtad! :) När jag kom "hem" igen så plockade jag upp alla kartonger, vilket var över 20! Minns inte hur många exakt. Har iaf bara packat två än så länge.. Men det blir fler imorn.<br> Nu är jag så trött så ögonen går i kors. Ligger ju redan i sängen men ska släcka och sova! Natti på er!


Kommentarer
Postat av: jennie

vilken tur att det går bra där (nere/uppe?) :)

2009-03-24 @ 07:37:16
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0