Babbel

Hej!

Snacka om seg dag igår! Gjorde verkligen ingenting alls. Ork = borta. Haha

Idag har jag ringt H&R facket, igen! Fick hem en räkning till trots att jag redan avslutat medlemsskap. Men det var ingenting dom kunde se där så jag får snällt betala den här också. Plus att jag får avsluta medlemsskapet, igen.

Jag tänkte gå en liten promenad till (typ) andra sidan stan.. för där står min cykel. Den kan ju vara bra att ha. :) Om jag ska någonstans liksom.

Fick ett sms från M, där jag ska jobba några veckor i sommar. (mitt gamla jobb) och vi bestämde att jag ska komma och uppliva minnen den 17 juni. Veckan efter börjar jag jobba. :) Blir kanoners.
Men just nu undrar jag över de räkningar jag har just nu.. Pengarna räcker inte. :/ Gud vad jobbigt det här är!

Mhm, men nu ska jag ta och klä på mig så jag kommer iväg. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0