Grattis papi!

Grattis till min pappa som fyller år idag. :)

God natt alla! Tror jag ska sova nu... är gaaanska trött. Imorgon ska jag diska. Fy 17! Om jag kunde så skulle jag dra ut på det ännu en dag.. men det börjar känner lite ofräsht nu.. har inte diskat sen.. söndags tror jag. Skäms på mig! Sen kanske jag ska plocka lite mer här hemma... och om det är fint väder så vill jag ut till nån park och få lite sol på mig! Hoppas på fint väder och mindre vind än idag!

Haha, måste bara berätta en sak.. när jag cyklade hem från stan idag (det har jag nog också glömt berätta.. men var på stan med Michelle idag, men iaf) då när jag var på väg hem så kom det världens vindpust! Och jag ser en "dam" framför mig bara välta. Jag försökte verkligen hålla mig för skratt för jag förstår att hon kanske fick ont.. men det var svårt att hålla sig! En förbipasserande hjälpte henne i alla fall. :) Nog om det... God natt & sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0