Grillkväll hos Ida

Hej!

Hade en väldigt trevlig dag igår måste jag säga. Jag åkte ju till Ida i Åsbro. Linda & Sara med. Efter ett par timmar kom ett gäng till. Då satte vi igång och grillade. Fast först spelade vi kubb då... Mitt lag vann! (Självklart! ;P) Hade grymt kul! Skrattade som en galning mest hela tiden...
Sen satte vi oss i soffan och kollade på slutet av ESC.. hann se att Norge vann! Grattis Norge! :)
Synd att kvällen hos Ida slutade som den gjorde bara... Vi åkte till mig på efterfest.. hehe :) Linda sov på min soffa.

Ja. Idag är jag superbakis. Allvarligt alltså. Jag vaknade i ganska normal tid och var med när Linda åkte. Svepte 1,5 liter vatten och sen somnade jag. Vaknade för en stunde sen.. har snart svept 1,5 liter vatten till. Haha.. törstig idag. Konstigt.. jag som drack så mycket igår. ;P

Nej. Nu ska jag ta mig något att äta tror jag. Vi hörs! puss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0