Idag

Hej hej! Gud så tråkigt jag har då!
Igår var jag faktiskt duktig och sprang lite! Hör & häpna! ;P Idag har jag så ont i vaderna så det är sjukt. Antagligen är det träningsvärk.. men jag måste faktiskt säga ärligt att jag aldrig haft så ont någonsin där. Jag kan knappt ta mig fram ens. Haha.. men det här väl till antar jag. :)

Fick ett sms från Michelle förut där hon frågade om hon eventuellt fick komma förbi här sen.. och det får hon ju såklart göra! Får se om hon tittar in...

Jag tar förresten efter så många andra nu och lägger in mitt namn längst ner i en bild. Jag förstår att man kan lägga in den så den kommer in automatiskt, alltså så den sitter fast i bilden. Men det vet jag inte hur man gör... så jag gör på mitt egna lilla sätt.

Alla sätt är bra utom dom dåliga. Eller hur? :)

Nä, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0