Morsning!

Allt bra med alla idag?

Jag själv är sjukt trött. Vänder på dygnet när jag inte har något att göra.. inte bra alls. Men men..
Idag kommer min syster hit. Lilla Jenniepump (klicka på bilden för att komma till hennes blogg) & sen kommer antagligen min lillebror Kimpalimpa med. :) Ska bli så himla mysigt. Tyvärr kommer jag inte kunna bjuda på en brakmiddag och en massa gott. Men jag hoppas vi får det mysigt ändå. Juppsi!
Ja, mer då?
Imorn ska jag med till Hallsberg för på kvällen ska jag till Åsbro till Ida. Blir hemmafest. :) Ska också bli kul!



























Men gott folk. Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och efter det ska jag laga världens godaste mat. (fisk i folie i ugn) Kanske kan ta ett kort och visa sen.. vi hörs! Puss & kram!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0