Onsdag

Jag hade planerat att äta kvällsmat nu... men jag insåg att jag faktiskt inte är hungrig. Är fortfarande mätt från donken tidigare idag.

Jag skrev ju innan att jag satt på BR och väntade på mina yngsta bröder, att de skulle välja varsin leksak.  Jag   överdriver    inte    när     jag     säger     att    vi    gick   omkring    där    inne   i   mer    än    45    minuter.    Jag gav massa roliga (tyckte jag) förslag till dom men ingenting dög. "Nej, det är tråkigt, Nej det är töntigt" Har de blivit bortskämda eller vad? haha
Innan var vi ju som sagt inne på Ohlssons (en tygaffär) för mamma skulle köpa lite tyger. Och vilka klagade inte då? Jo, de små. "men ååååh, kan vi gå nu? Jag vill till leksaksaffären!" Jaja, de är ju små.... men ändå!

Jag handlade ingenting till mig själv om det var någon som var nyfiken.

I kväll blir det helkväll framför tv:n för min del. Först det obligatoriska Grey´s anatomy sen Fråga Olle och efter det Girls of the playboymansion. Eller om de två sista är i annan ordning. Skitsamma. Bye alla! ♥

(obs! Bilden är väldigt gammal! Haha!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0