Text

:) Inget bakis idag! Bra för mig!

Igår var jag på fest hos Elin först.. vi skulle egentligen grillat men eftersom vädret inte tillät så blev det istället innefest med karaoke. (singstar) Jag har kommit fram till att jag verkligen verkligen inte kan sjunga. Svåraste låten för mig var Johnny Cash - Ring of fire.. han har så mörk röst.. så jag sjöng för ljust! :P Men på slutet kom jag på att det gick ganska bra om jag sjöng med killröst. ;P

Ja, vi drog vidare (jag, Millan och Linda) till en annan fest som var bara några hundra meter från mig.. perfekt! Men vi åkte/gick därifrån rätt tidigt också.
Linda åkte ju till Mallorca idag på förmiddagen så hon var tvungen att åka hem och sova.

Tja, mer då?

Nej, inte så mkt mer faktiskt.

Snart ska jag iväg och spela lite innebandy. Ska bli trevligt att springa av sig lite. Jag har ju dessvärre inte någon klubba..men får låna av de andra. Problemet är bara att jag behöver ha en klubba för vänsterhänta och alla där har bara för högerhänta. Så jag får alltså spela lite sämre åt fel håll.. :P Sponsra med en innebandyklubba till mig? För vänsterhänt.

Efter vi spelat innebandy ska några av oss eventuellt åka iväg och fiska. Jag älskar att fiska! Så hoppas vi åker iväg! Jag har dock inga drag här i Örebro.. alla ligger hos min pappa. Har bara ett kastspö här utan lina i. ;P bra va? Men det löser sig väl på nåt vis.

Idag blev det mycket text. Ber om ursäkt om det var svårläst.. orkar inte läsa igenom och korrigera. Men nu ska jag packa träningsväskan.
Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0