091103

-Humör: Ville bara sova hela dagen men gick upp ändå och då kändes allt mycket bättre.
-Borde: Städa undan.
-Klädsel: Blåa jeans, grönt linne och vit tröja över det.
-Frisyr: Jag lät håret torka utan att borsta det efter duschen vilket resulterade i att håret stod åt alla håll.. fick sätta upp luggen med hårspännen.
-Planer: Gå till gamla jobbet och hätma papper, gå till arbetsförmedlingen och försäkringskassan.
-Låt: The Tough Alliance - The Last Dance (acoustic)
-Vill ha: Ett jobb.
-Sjuka: Högerhanden som jag typ tappat all styrka i.
-Beroende: Röj.
-Saknad: Sällskap.
-Godis: Inget godis, massa knäckebröd.
-Attityd: suck suck suck, jag vill bara jobba!
-Fundering:
-Citat: "dina papper är inte klara än.. Uffe bad mig hälsa det till dig..." Inget roligt, jag vet..
-Roliga: Att äntligen göra alla ärenden.
-Tråkiga: Att de på mitt gamla jobb är sjukt sega och inte hade mina papper klara när jag skulle hämta dom.
-Person: Tjejen på försäkringskassan som hjälpte mig massor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0