091109

-Humör: Glad :)
-Borde: Diska...... *suck*
-Klädsel: Jeans, linne och farfarströja
-Frisyr: Toffs
-Planer: Följa med Mange till Ikea.
-Låt: No one wants forever (youtubelänk)
-Vill ha: Hjälp med att sätta upp min hylla!
-Sjuka: Nej, jag har nog inget att klaga på idag... ;P
-Beroende: Nej, har inte känt något beroende idag heller.
-Saknad: Oscar.
-Fundering: Varför inte bara göra klart allt på en gång? gah
-Citat: Jag: har du mätt nu så du vet hur breda gardinstänger du ska köpa? Mange: Nej. Det var ju lite dumt. (det lät nog inte så kul här.. men efter en hel dag med ungefär samma saker sagda så blev detta till slut för mycket.)
-Roliga: Gå på Ikea är alltid kul.
-Tråkiga: Drömde askonstigt. Att jag skulle bada i en pool som försökte döda mig, men ändå skulle jag absolut bada. Och där i badet låg det massa djurdelar, typ hundhuvuden och annat äckligt. (Drömde detta igår natt...)
-Person: Mange "jag är nog lite smågay" Jansson. haha

Kommentarer
Postat av: mange

jag kan väll inte tänka på allt heller... :P

2009-11-10 @ 15:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0