091110

-Humör: Pigg och glad
-Borde: Fortfarande den där jävla disken. haha, ni fattar att jag hatar att diska va?
-Klädsel: Mina röda jeans, svart t-shirt och sen när jag kom hem så frös jag så då åkte en svart stickad tröja på.
-Frisyr: Utsläppt och lite bakåtlockat i luggen.
-Planer: Åka till Sari och gratta henne :)
-Låt: Empire state of mind
-Vill ha: Sällskap. Fick ju prata av mig lite idag när jag träffade lite släkt.
-Sjuka: Efter att vi ätit idag så fick jag ont där unden vänster revben igen..
-Beroende: Inget beroende.
-Saknad: Oscar, still.
-Fundering: Hur kan musiken betyda så jäkla så mycket som den gör? Jag skulle fan gå under utan musik.
-Citat: Jag: "Klockan nio börjar desperate housewives, men det gör inte så mycket om jag missar det för jag kan kolla på internet sen.." Mamma: "Jaha, då kollar på svt/play då eller?" Haha
-Roliga: Se hur moster och kusinerna bor, första gången jag var där.
-Tråkiga: Sitta och vänta på att få åka...
-Person: Sari, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0