091112

-Humör: Neutral. Först jäkligt trött men efter en dusch kände jag mig pigg igen.
-Borde: Inte diska, för det gjorde jag igår. Vet inte vad jag borde göra idag.
-Klädsel: Jeans, linne och oversize t-shirt.
-Frisyr: Utsläppt, bara lät det vara... mössa på ute på promenaden ju.
-Planer: Följa med Tommy ut till Karlslund på promenad med hans familj hund Buster.
-Låt: Jason Derulo - Whatcha say (spotifylänk)
-Vill ha: lite mer pengar...
-Sjuka: Nej, ingen sjuka. :)
-Beroende: Inget beroende.
-Saknad: Oscar.
-Fundering: Varför är det så jävla kallt ute för? Undrar om man kan köpa nåt som man kan sätta på rumpan när man är ute. Som en mössa, fast på rumpan istället för huvudet. Fryser alltid om rumpan jag! haha
-Citat: Låttext:                                  So I waited for you
What wouldn't I do
And I'm covered it's true
I'm covered in you
-Roliga: När Buster hade kissat så gick jag bakom honom och så grävde han med tassarna, (som katter gör när de varit på lådan) och skvätte ner hela mig med löv och lera.
-Tråkiga: Har inget att göra.
-Person: Buster!

Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Du kanske önskar dig ett par mamelucker i julklapp...fniss....dom värmer rumpan bra i alla fall.



KRAM Sari

2009-11-12 @ 21:26:50
URL: http://vitadrom.blogspot.com
Postat av: Sandra

svar till Sari: Haha, ja! De är ju sjukt fula men de lär väl fylla en funkition i alla fall! :D

2009-11-12 @ 21:40:57
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0