Björnstugan och uppackningshjälp

Hej hej! Igår kväll bestämde jag och Linda att vi skulle ta oss en promenad till Mange och hälsa honom välkommen till Örebro. Han flyttade nämligen hit i helgen från Kumla. Han hade knappt packat upp någonting alls så jag och Linda satte igång och packade upp. :P Jag plockade in hans kläder i garderoben, vilket inte tog särskilt lång tid eftersom han knappt äger några kläder! haha Eller, han klarar väl sig på det han har men jag tyckte han hade lite kläder ändå.
Linda och Mange fixade ihop i madrasser i sängen, bäddade och sen så plockade vi upp lite lådor. Varsågod Mange!


Som tack för att vi hjälpte Mange så tvingade vi honom att bjuda oss på pizza.

Och öl. Sen gjorde vi grimaser framför kameran. Ni vet, man slappnar av i läpparna och alla ansiktsmuskler och sen skakar man på huvudet. Kan bli riktigt roliga kort men två i mitt sällskap var lite fnittriga så de fick inte riktigt till det. :P Men det blev roliga kort ändå, eller hur?

Sen vill jag säga GRATTIS (en dag sent) till min moster som som fyllde 40 år igår. Vi ses imorgon! :)



Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Ja det gör vi Sandra!



KRAMEN

2009-11-09 @ 23:16:04
URL: http://vitadrom.blogspot.com
Postat av: mange

tack så mkt för hjälpen =)

2009-11-10 @ 15:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0