helgen:

I fredags kom ju Oscar hit så känner att sitta vid datorn hela tiden är bortprioriterat då. Han åker 30 mil hit, då vill inte jag sitta vid datorn HELA tiden. Haha.. kanske ni förstår.

Hur som helst.

I fredags blev det stan för hela slanten.
I lördags gick vi upp tidigt och sen åkte vi till min farmor och farfar för att träffa lite släkt och äta god mat. Det bjöds på kyckling, stek, potatisgrätäng, ris, sås, äppelpaj med vaniljsås och slutligen KRÄFTOR. :D Riktigt mätt var man när man väl kom hem. Tyvärr glömde jag ta kort denna kväll. Hade med mig kameran men den låg så fint i väskan under hela dagen.
När vi kom hem skyndade vi oss och gjorde oss i ordning för det var ju Halloween vilket betydde utklädningsfest. Här har man liksom en anledning att klä ut sig och se ut som f-n. Svinigt roligt.
Mer bilder kommer senare i ett eget inlägg. :)

Igår, dvs söndags, så hjälpte jag Linda att flytta. Jag bar upp en halv hylla, ett lock, en spegelvägg och en ostbricka. Tyckte det räckte. :P
Men allvarligt, det räckte för efteråt hade det läckt lite trevligt mojs från ärret.
På kvällen köpte Oscar lite chips och dipp som vi fettade i oss till "Djävulen bär Prada". Sen sov vi gott tills klockan ringde klockan 06 när Oscar var tvungen att gå upp för att ta sig till tåget.

Så är det. :) Kika in om en stund så kommer bilderna från halloweenfesten. Kiss Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0