hjul-fest & virus

hej bloggen!



Vilken jävla segdag det varit idag alltså. Vaknade halv tre, men det var kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte kom hem förens på morgonen. Var ute igår. En riktigt kul kväll verkligen! Först var vi på hjul-fest hos Kjell. Han  hade pyntat sin lägenhet med massa hjul-grejer. Hängt upp navkapslar i taket och på väggar. Skrivit ut texter om hjul och så serverades det hjulpasta. Ja, fantasi har han ju i alla fall. :) Sen drog vi till Virus. En rockbar här i Örebro. Inte riktigt my kind of music men vi rockade loss ändå.
En  kul  sak  hände. Vi stod på dansgolvet jag, Mange, Evelina och sen vet jag inte om Henke var med också. Men hur som helst så kom det en sån där låt som alla kunde och vi allihopa tänkte samma sak samtidigt och sträckte ut högerhanden i mitten av "ringen". Bara det att jag har en öl i handen och Mange slår till den så stackars Evelina fick nästan hela ölen över sig. Sorry för det!

När det stängde drog de flesta hem. Men jag, Mange, Jocke, Robin och Kim G drog till Mange på efterfest. Blev jäkligt sent.. eller tidigt är kanske mer passande. :P  Fick ett sms någon gång där på morgonen från Oscar. Han undrade om jag var bakis. Svarade att jag är fortfarande full. Han hade precis börjat jobba. Haha!
Tog sällskap med Robin hem sen. Vi bor ju bredvid varandra så det är ju perfekt! Slippa gå hem själv. :)

Såna dagar som det var igår behövs verkligen.
Bara koppla bort alla dumma tankar som befinner sig i min hjärna hela tiden annars. Men när jag umgås med vännerna så glömmer jag liksom bort allt det dåliga och tänker bara på allt det bra. Även om jag har dåligt med pengar så kan det inte hindra mig från att leva lite också. Då blir jag bara deprimerad och ingenting blir bra. Ni förstår säkert vad jag menar.

Anyway, oj, detta blev långt... tänkte ta och städa undan lite här hemma. Diska. Sen får jag ta mig ner i källaren för att hämta julpyntet. :D Det är ju faktiskt första advent idag. Puss & kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0