Idolwiiplumpgodis&mysigtsällskapskväll

Hej allesammans!

Kom nyss hem efter en riktig myskväll hos Michelle och Mathias. Kvällen började med Idol och massa godis, fortsatte med lite Wii-spelande och Plump.
Jag vann såklart! ;P

Hur som helst var det jättemysigt, så himla synd att man inte gör sånt här oftare än vad man gör. För det är ju inte så mycket som krävs liksom.. sällskapet räcker gott och väl. Bara sitta och snacka gamla minnen och skratta tills man får ont i kinderna.

Nu börjar klockan bli mycket. Måste gå och lägga mig snart tror jag. Är inte så himla trött egentligen men är nog nyttigt att komma i säng relativt tidigt för en gångs skull. Imorn ska jag till mamma klockan tre och då går det ju inte att jag sover till halv tre (!) som jag råkade göra häromdagen. Fattade ingenting när jag vaknade. Det hade liksom hunnit bli mörkt igen. Snacka om deprimerande. Men det är så det går när man ligger vaken hela nätterna för man inte kan sova.

Michelle skulle skicka över lite bilder till mig. Då kanske dom kommer upp här imorn eller övermorn. :) Natti natti mina söta trogna bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0