Mobilblogg: jag har tänkt en massa

4f8c6a53256e2250d8873d84f8e7370f.png

Mobilblogg: jag har tänkt en massa på senaste. Det är svårt och jobbigt, en del saker. Vissa saker mer än andra. Jag går omkring med en sån konstant orokänsla i magen. Bara det är jobbigt i sig. Jag funderar över framtiden, över vissa val jag gör, har gjort och kommer bli tvingad att göra. Funderar på vad saker ger för konsekvenser. Eller, kan ge, antagligen kommer ge. Det var aldrig min mening att såra någon. Det var inte meningen alls. Vissa saker kan man bara inte styra över..även om jag önskar jag kunde. Obs! Detta skrev jag för ett par veckor sen men hade visst glömt skicka in det. Det var ju nästan poetiskt skrivet av mig. Ja, nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0