nattsvammel och mysstämning

haha, jag som var så trött tänkte lägga mig tidigt idag.. men nej, här sitter jag som vanligt och tittar runt på Internet. Mina fingrar är iskalla vilket gör det svårt att skriva, så eventuella stavfel beror på det. (och min lathet att inte gå tillbaka och rätta, men dtet är en annan historia.)

Ibland tittar jag lite åt vänster, på väggen där pappa satte upp hyllan idag. Så ler jag. Det blev så himla bra! Mina ögon och mungipor likosm åker upp till öronen och så fnissar jag lite åt mig själv, för jag är så glad över en liten hylla likosm.



Så tittar jag en stund till runt i rummet. Blir så glad över att det ser så fint ut i mina fönster. Har tänt lampor där i och även hängt upp två blåa glasskålar. Det tillsammans med de fina spetsgardinerna gör mig helt glad inombords. Låter kanske larvigt men det är sant.



Tyvärr gör inte min webkamera stämningen rättvis eftersom ljuset blir rätt konstigt... och kvalitén blir usel.

Men alla söta läsare, nu ska jag ta och sova faktiskt. Vet att jag kommer bli väckt imorn av Linda som kommer förbi för att hämta sitt pendlarkort jag fått låna. Så lika bra att sova nu då. Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0