Tisdag


Jag säger hej hej!

Jag är färdig och klar sen lääänge att åka in till Sari på lite kalas. Igår frågade jag Christian om han kunde komma och hämta mig här i Örebro för jag har lite dåligt med pengar men då sa han bara: "Det får du fråga pappa om."
Snällt.
Så fick jag höra att pappa trodde att jag skulle bli hämtad av Christian. Tydligen har det blivit lite missförstånd. Men nu är pappa på väg hit och borde vara här vilken minut som helst.


Så här ser ärret ut.

Lite dålig bild i camen dock. Men man ser ju att det syns.. Jag satt och kände runtom ärrets kanter och upptäckte då att jag inte har någon känsel alls på ett litet område samt rätt mycket minskad känsel på ena sidan av ärret. Kanske kommer tillbaka.. ? Annars så överlever jag ändå.. hehe

Nu är pappa här! bye bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0