Torsdag


Man får faktistk linslusa ibland.

Dåligt bloggat av mig idag. I know...

Vaknade utvilad och hungrig. Ställde mig och gjorde korvstroganoff med ris på en gång för jag hade falukorv som höll på att bli gammal. Riktigt gott blev det i alla fall, och nu har jag mat i flera dagar. :D

Annars idag så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Sökt lite jobb.. (ja, jag gör faktiskt sånt med! Skriver bara inte ut det alltid) men idag så blev jag tipsad om ett jobb som lät riktigt jävla svinkul, om man får uttrycka sig så. Men, jag hoppas inte på för mycket, för då slipper jag bli besviken. Orkar inte bli mer besviken.

Jag håller på och pysslar med det där jag nämnde häromdagen. Men fasen vad svårt det var ändå! Blir nog bra till slut. :) Nu ska jag ta mig en portion korvstroganoff. See you later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0