Trevlig fredag allihopa!

Hörreni, vad dåliga ni är på att kommentera! morr på er!

Har ni för er då? Jag sitter under mitt täcke och fryser. Tänkte kolla på Idol men min TV la av så får väl sysselsätta mig med annat istället. Webb-TV kanske.. eller spela röj :D

Idag jobbade jag i ett par timmar på eftermiddagen. Väldigt kul idag för det kom en hel del med gäster idag. Kul när man får arbeta på arbetet liksom, ;P Annars så var det lugnt. Imorn ska jag jobba igen, hela dagen. Börjar vid nio och slutar sent på kvällen nångång. Skulle visst få stå i baren eftersom jag har ärret som fortfarande läker. Tror det kommer bli jäkligt kul faktiskt.

Bakade ju äppelpaj igår så nu ska jag ta mig en tallrik utav den och sätta mig och kolla på något kul på webb-tv. Kommer nog somna för jag känner att jag är väldigt trött. Säger natti till er allihopa och sov så gott! ♥


Kommentarer
Postat av: Moster Sari

OK...då kommenterar jag nu då...hoppas att du sover gott Sandra.



Nu är Kim här och Linnea sover hemma hos din mamma...känns mycket konstigt utan henne hemma...det är så tyst.



KRAM från moster

2009-11-13 @ 23:49:51
URL: http://vitadrom.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar till Sari: Det är bara du som kommenterar ju.



Ja, läste det på mammas blogg.. haha, var väl kul!

2009-11-15 @ 19:19:14
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0