091028

-Humör: Först trött men sen rätt glad. Men fortfarande trött.
-Borde: Diska.
-Klädsel: Jeans, linne och farfarströja.
-Smink: Det gamla vanliga. Foundation, mascara, kajal osv.
-Frisyr: Utsläppt och lite lockat.
-Planer: Åka till Kumla och lämna viktiga papper.
-Låt: Coldplay - Don't panic
-Vill ha: Hm, mer kräftor?
-Sjuka: fortfarande handleden.
-Beroende: kakor.
-Saknad: O.
-Godis: kakor.
-Attityd: Idag har jag varit lite duktig i alla fall.
-Fundering: Undrar om de tänkt ringa snart? (från jobbet alltså..)
-Citat: "är det verkligen ett ord" "jag har inte en aning"
-Roliga: Träffa Linda.
-Tråkiga: Att jag inte kan komma i tid till tåget.
-Person: Linda. Känn dig hedrad!
Jag & Linda. Gammal bild från mars-april i år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0