091029

-Humör: Dagen började skit, fortsatte skit men slutade med trevligt sällskap.
-Borde: Gå till tidningen.
-Klädsel: Jeans, linne, t-shirt och cardigan
-Smink: Det gamla vanliga. Foundation, mascara, kajal osv.
-Frisyr: Utsläppt. Bara lät håret vila idag.
-Planer: Gå till gamla jobbet och fråga om de behöver min hjälp nåt mer.
-Låt: Lily Allen - Fuck you (Spotifylänk. Men tyvärr cencurerad där.)
-Vill ha: Rättvisa.
-Sjuka: Folk på M.
-Beroende: Tårar?
-Saknad: O.
-Godis: Frukttårta som mamma hade med sig.
-Attityd: Jag behandlar Er som Ni behandlar mig.
-Fundering: Hur fungarar en del egentligen?
-Citat: ".........så det kommer vi dra få din lön."
-Roliga: Träffa pappa, mamma, Kim och Wille.
-Tråkiga: Att man tror det bästa om folk och ger allt trots att magkänslan säger annat. Sen att det visar sig att magkänslan har rätt.
-Person: PersonER: Farmor och Sari som ställde upp i telefon, pappa som följde med mig in på M, mamma, Kim & Wille som kom och höll mig sällskap på kvällen.

Och tack Mamma för du diskade och gjorde rent kattlådan åt mig. :) Det behövdes.

Kommentarer
Postat av: Mamma

...men jag spelar låten just nu på Spotify! med Lily Allen...så den kan inte vara censurerad.



...sköt om dig och ha det så trevligt med O...Jättekram!

2009-10-30 @ 01:14:13
URL: http://sjubarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Millan

Vad ska dras från din lön? :/

2009-10-30 @ 08:40:24
Postat av: Sandra

sv till mamma: men jag menar att dom tagit bort "fuck you" och det bara är musik där istället.



sv till millan: kanske orkar skriva om det senare annars får du veta sen..

2009-10-30 @ 10:38:53
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0