Rubrik

hej allihopa!

Jag känner att bloggningen inte sker lika ofta längre. Det beror såklart på att jag börjar jobba och helt enkel inte hinner/orkar när jag kommer hem. Orkar inte med mycket alls just nu, för att vara helt ärlig. När jag kommer hem slår jag på tv:n och sen fastnar jag antingen framför datorn eller i soffan. Sen somnar jag.

Jobbet idag gick bra. Jag fick stå i kassan under lunchen - som jag önskade men efter lunch hamnade jag i disken. Inte bra alls egentligen. I början gick det bra när det var lättdiskade saker som glas och tallrikar men sen när det började komma grovdisk, som kastruller med fastbränd sås i botten osv så blev jag ju tvungen att stoppa ner handen där i det blöta ändå. Lyckades ändå hålla det ganska torrt... Fick sluta vid 16:30 idag och då fick jag pengar av jobbet så jag kunde gå och köpa nya megaplåster att ha över.

Nä, annars har det inte hänt så mycket. Jobbar imorn med så blir till att sova relativt tidigt idag. Nu ska jag kolla vidare på Christine. Puss & kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0