Jag tar igen allt jobb jag missat sen april nu.

Tor: 12:30 - 00.00 = 11,5 timmar.
Fre: 14:00 - 00:30 = 10,5 timmar. Eller? Jag orkar inte räkna.
Lör: 11:00 - Låt mig för guds skull komma hem innan tolv!

Jag hörde de prata idag.. Något "hmhm..praktikplats...ringa Åsa på ams...hmmhm.. jobba fredagar, lördagar och söndagar.. billigaste alternativet..." nåt sånt..

Jag vet inte om dom pratade om mig men det lär dom ha gjort. Är 98% säker.

Alltså, jag har verkligen SVINont i mina ben och fötter. Vet jag skrivit det innan men jag skriver det igen. För det gör hemskt ont. Trött är jag nu och börjar klockan 11 imorn vilket betyder att jag måste upp tidigt. Fy fäjn alltså. Borde inte ens skriva detta utan borde egentligen redan soooova.

Känns som jag haft mycket liv nu. Min mobil dog förresten idag och ville inte starta sig igen, trots att batteriet laddades full natten till idag. När jag kom hem satte jag i laddaren och då började den funka igen. Knepig telefon alltså. Ifall någon ville nåt alltså...

Nej, nu ska jag sooooooooooova. natti!

förresten, nämnde jag att jag är helt slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0