kan fasen inte sluta gråta alltså!

För en liten stund började Hitta Hem på tv 4. Ni vet kanske vad det är, annars så är det ett djurprogram där de följer ett djurhem som tar hand om hittekatter/hundar, vanskötta djur osv..

Hade tv:n på i bakgrunden men var så inne i datorn när jag plötsligt börjar tjuta helt okontrollerat. Märker att jag slutat läsa på datorn och nu bara lyssnade på introlåten till programmet. Jag överdriver inte när jag säger att tårarna bara rann längs mina kinder.
När introlåten var slut så slutade jag gråta.

What liksom!?



Letade fram signarurmelodin på youtube (lyssna ovan) och vad händer?? Jo, när jag lyssnar på den igen så börjar jag tjuta, igen!

Uppdate: Var tvungen att testa att lyssna en gång till. Ja, jag började tjuta igen.

Why???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0