kräftor, ordfejder och framtidsplaner


jag idag.

Vilken trevlig dag det blev idag ändå. Jag hade bara tänkt åka en sväng till Linda på hennes jobb för att lämna de där jäkla papprerna (!) som typ förföljt mig ett tag nu och eventuellt ta en liten fika med.
Men en fika blev två och så började vi spela Ordfejden. Så frågade Linda om jag skulle med hem till hennes mamma och käka kräftor och räkor. Såklart kunde jag inte neka ett sånt erbjudande. Riktigt gott var det!

Linda körde hem mig efteråt och så visade hon vart det är hon ska flytta. Vi planerade det ena och det andra som vi får se hur länge vi kan hålla. Typ ut och gå / jogga /springa osv..
Jag som alltid sagt att det är så tråkigt att springa själv, att det är därför jag inte gjort det, har ju verkligen inte någon ursäkt alls att komma med mer.
Jag   kan   ju   inte   skylla   på   min   lathet   för   alltid.   Eller?

Hur som helst så var det en trevlig kväll och dag.

Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0