liten rapport


Haha, jag vet inte om ni börjar tröttna på mitt sår nu.. men ni får helt enkelt stå ut med dessa tråkiga inlägg. ;P

Var på VC nu på förmiddagen och en distriktssköterska tog sig en titt på det. Hon tyckte allt såg fint ut förutom en liten rodnad som hon bad mig hålla ögonen på så det inte blev rödare och större. Eller så det inte rann ut var och vätska. Gör det det så kan det vara en inflammation på g.

Bra jag inte jobbar idag. Bra jag kunde stå på mig och säga jag inte kunde.

Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Vad bra att du kunde säga ifrån så att inte såret blir blött hela tiden och inte läker. Sköt om dig nu världens bästa Sandra.



Tusen kramar från moster

2009-10-23 @ 14:09:15
URL: http://vitadrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0