Onsdag

God morgon, sovit gott?

Det har jag gjort, i alla fall stundvis. Jag vet att halvsov, för jag sov men drömde så konstigt. Och jag ville bara att ljudet skulle försvinna, jag ville drömma tyst! Så vaknade jag på riktigt och kunde konstatera att ljudet kom från köket där katterna lyckats öppna skafferidörren och hämtat sitt kattgodis. Så det var den påsen som prasslade så förfärligt.

Anyways, jag hoppade in i duschen nu när jag vaknade. Eftersom plåstret över mitt ärr blir blött så ramlar det av så tog jag mig en titt på såret.
Då kände jag att, nu. Nu. Nu, svimmar jag. Som tur var hann jag sätta mig ner innan det skedde så svimmade bara halvt. (allt blev svart, ingen styrsel i kroppen och jag tappade hörseln. Men lyckades hålla mig kvar sittandes.)'

Idag ska jag till Kumla och hälsa på mitt gamla jobb. :) Så måste börja klä på mig nu. Puss & kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0