Sjuttio sanningar om mig.

1. Vilket är ditt mellan namn? Maria
2. Vilken tid gick du upp i morse? Man kan nog inte kalla det "i morse", gick upp vid tolv.
3. Är du i ett förhållande nu? Nej
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? ---
5.Om nej, vem var du tillsammans med sist? Oscar
6. Får man fråga varför det tog slut? Sure, alkohol var ju inblandad.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja.
8. Vem vet mest om dig? Hm, ingen vet nog sådär jättemycket om mig. Egentligen är jag väldigt hemlighetsfull och har faktiskt rätt svårt att berätta saker om mig själv. I alla fall med en del saker.. här i bloggen är jag ju annars rätt öppen. Men, vet mest.. det är nog Linda eller Oscar.. eller mamma kanske.
9. Vad gör du på fredagskvällar? Umgås med vänner. Festar.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Grease. I know, standardsvar men jag älskar den!
12. Har du någonsin varit full? Hm, det kan nog ha hänt en gång eller femtiotre, ja.
13. Har du testat droger? Nej.
14. Röker du? Nej.
15. Snusar du? Nej.
16. Saknar du någon just nu? Maybe.
17. Hur mår du idag? Mår bra! Är glad och ovanligt pigg, fast nu är dagen snart slut..
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Ingen..
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Oj, jobbade på vårdcentralen i Gamlestaden, bodde i Bohus..
20. Bästa minnet från sommaren? Hm, Liseberg tror jag :p
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Thailand :)
22. När var du där? dec 08 - jan 09
23. Är du rasist? Nej.
24. Har du helt svenskt ursprung? Nej.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Mamma är från Finland så jag är halvfinsk.
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer? Haha, tjejer? :P
27. Ser du fram emot någonting just nu? Nej, inte direkt. Eller, ser fram emot den dagen jag kan skrika ut att "jag har skaffat jobb!!!!"
28. Sköter du skolan? Jag går inte i skolan längre.. Jag skötte skolan mestadels av tiden. I ettan var jag dum och tog det inte så seriöst, vilket jag ångrar enormt idag. :( men fick ändå helt okej betyg.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? ---
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG
31. Vilket ämne var det? Olika. :P
32. Har du fått IG på ett prov? Ja, matte fick jag rätt ofta IG i 7-9.. siffror och jag går inte ihop. Fast på gymnasiet fick jag inga IG:n i alla fall.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej.
34. Anser du dig vara intelligent? Många säger ofta att jag är så jävla blond och korkad för jag säger saker på mitt sätt. Men jag tror faktiskt jag är smartare än folk ger mig credit för.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Det var nog 2-3 i gymnasiet. Det hände så jäkla mycket kul i mitt liv då och njöt av varenda minut.
36. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? ---
39. Har du haft sömnproblem? Lär ha.
40. Hur ofta gråter du? Haha, när jag är ledsen så gråter jag.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Gråter och deppar ner mig. Tyvärr.
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Mig själv? Tyvärr.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Maybe.
44. Vilken klass går du i nu? Ingen.
45. Vilken skola? Ingen.
46. Har du varit otrogen någon gång? Ja.
47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja.
48. Är du stolt över dig själv? Hm, vill gärna svara ja.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Alltså, det med att vara positiv mot mig själv har jag aldrig varit bra på... men om jag måste säga något så är det väl att jag är snäll, glad och rätt rolig. Jag skrattar i alla fall själv åt mina skämt och det är ju huvudsaken, eller? ;P
50. Vad får du ofta komplimanger för? ögon, rumpa, humor.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Jag tror det, ibland. När jag vågar släppa loss i alla fall.
52. Cider eller ÖL? Jag har ju börjat lära mig dricka öl nu men föredrar ändå cider.
53. Har du några talanger? Hm, inte vad jag vet..
54. Vet du om någon är kär i dig? Låter ju assjälvsäkert att svara ja på det. Så nej. Eller jo.
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Kunde väl vara bättre. Vi är väldigt olika allihopa men jag och min syster börjar nog komma varandra rätt nära ändå. Min fjortissyster ;P
56. Vad står det i ditt senaste sms och vem var det ifrån? "Ok" från Oscars mamma.
57. Hur lång är du? 1.66,5 cm
58. Vad har du för ögonfärg? Gröna
59. Vilken storlek har du på kläderna? Why?
60. Vem litar du på till 100%? Hm, ingen tror jag. :/
61. Har du några piercingar? Bara i öronen.
62. Om ja, vart någonstans? Öronen.
63. Om nej, vill du ha några?  Nej..
64. Vad har du för skostorlek? 37-38
65. Vad är ditt framtida jobb? Ja, det undrar jag också.
66. Vad är din favorit mat? Kinamat/Thaimat eller hederlig svensk husmanskost.
67. Har du några husdjur? Ja, två katter :) Mina två ögonstenar.
68. Om ja, vad för några? Kissemissar.
69. Vad är du rädd för? att saker inte ska lösa sig.
70. Berätta om ditt framtida liv? Ja, jag vill träffa Mr. Right, förlova mig, gifta mig, resa mycket, skaffa kultingar, hus i närheten av Örebro, sommarstuga på västkusten där vi tillbringar varje sommar, på vintern åker vi till Vemdalen och åker skidor hela familjen osv osv osv osv


Mina bebisar Byron & Figaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0