Tisdag

Hej hej!

Fy vad kallt det börjar bli nu. Känns som om minsta lilla springa i fönstret bidrar till ny istid här inne. Mina element står på högsta värme men trots det så utger de knappt någon värme alls, de är bara ljumna. Om jag var en katt så skulle jag göra som mina katter och lägga mig under elementet. De ser ut att trivas rätt bra där så jag kan tänka mig att det är riktigt varmt och gott där.

Hur som haver..

Idag hade jag tänkt ta mig en promenad till FK angående bostadsbidrag men vaknade med en hemsk magknip så får ta det i morgon.
Nu ska jag försöka komma fram på a-kassans växel. Inte det lättaste eftersom de bara har en kökapacitet på 50 personer så det är lite slagsmål för att komma fram. Aja, vi hörs lite senare. :) Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0