Ge mig tips på musik man blir glad av och riktigt danssugen av, snälla!

Hej everybody! :D

Idag är det Kumlamarken men jag ska inte dit. Faktiskt så saknar jag marken lite eftersom jag inte varit på en sån på en evighet. I Göteborg så hade de inget sånt liknande. I alla fall inte vad jag vet om. Hur som helst, idag är det fredag!
Jag hade råkat missuppfatta att vi skulle fira min lillebror idag. För han fyller inte förens om en vecka så jag tyckte det lät lite konsigt nämligen. Så tänkte jag att det kanske är pappas helg då så vi firar honom idag. Men, så var ju inte fallet.. utan det är nästa helg som gäller. Det betyder ju att jag kan följa med ut på fest idag. Ska nog bli trevligt!
Nu ska jag hoppa in i duschen. Är sugen på att ladda mitt spotifykonto med massa bra partymusik, så någon med lite låttips som man blir glad och riktigt danssugen av? Uppskattas mycket! Genre spelar nog ingen roll heller... Nä, dusch var det. Vi hörs! Puss & kram alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Fredric

Rap Das Armas (Lucana Radio Edit) - Cidinho & Coco

Unforgivable - Armin van Buuren

La La Song - Bob Sinclair, The Sugarhill

Paper Planes - M.I.A.

Day n' Nite - Kid Cudi vs. Crookers

Bulletproof - La Roux

Infinity 2008 (Klaas Remix) - Guru Josh Project

Keep On Rising - Ian Carey feat. Michelle

In And Out of Love - Arman van Buuren



Där har du några iaf.. Hoppas dom duger. :)

2009-09-11 @ 14:29:05
URL: http://fredricjacobsen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Fredric: Åh, tackar tackar! :) de flesta visste jag redan men några nya. :) tack igen

2009-09-11 @ 14:42:07
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0