halvt död.

God eftermiddag alla! Allt bra med er?

OBS! Läs inte första stycket - i kursiv text - om du är känslig!

Här är det typ värre sen igår.. för idag kan jag inte andas genom näsan alls längre. Rösten är fortfarande kaputt dessutom. Vill ni veta hur kaputt så tryck här.
I natt hostade jag så jag fick tårar i ögonen och var tvungen att gå upp och prata lite versaler med toaletten. Inget trevligt samtal om man säger så...

Idag måste jag skicka ett mejl till ams och förklara att jag faktiskt inte kan gå ut och söka några jobb just nu.. hoppas att de har förståelse för det.

Alltså, jag känner mig verkligen halvt död.

Idag blir det ännu en lugn dag för min del. Kanske tar mig ännu ett varmt långt bad och dricker ännu ett par koppar med thé. Ska ni göra nåt kul idag då? (Alltså, egentligen behöver jag ju inte ens ställa några frågor till er.. för ni svarar ju aldrig ändå!!! -arg- ;P)

Nej, men ni.. jag ska försöka slå på tv:n och se om jag kan få igång en film. Luftkram & luftpuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0