honey, i'm home!



Som rubriken avslöjar så är jag hemma nu. Vet inte vem jag kallar honey, men tyckte det lät lite kul. Lite amerikanskt filmigt sådär...
Öh..
Ja, vi (jag, Linda och Mange) har precis varit en sväng på Aspholmen där vi besökte Lager 157. Fanns rätt fina kläder faktiskt. En del billiga men även en del lite dyrare saker. Jag pungar fan inte ut med 300 spänn för ett linne, det händer liksom inte. Jag som sa att jag inte skulle köpa något höll inte riktigt det. Hittade faktiskt ett par asfräna jeans.. (är jag för gammal för att säga "frän"? det kanske är jätteute att använda den frasen? äh wth..) De är typ ljusröda.. eller, mer åt det orangea hållet. Har länge länge velat ha ett par färgglada jeans så nu köpte jag dom. Perfekta! De kostade 250 kronor så de var ju inte jättedyrt heller. Plus att jag behöver jeans. Det var en investering kan man säga... eller hur? ;P Batteriet till kamera har dött men sitter på laddning nu.. så sen kan jag lägga upp bild på jeansen om någon vill se. Fast jag lägger upp dom även om ingen vill se.. haha..

Jag är kul. Men folker, nu ska jag fixa med sladdarna bakom tv:n.. för har nämligen köpt en sån kontaktgrej med plats för massa kontakter i. Behövdes. Så bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0